اجتماعی اجتماعی .

اجتماعی

دوربین جاسوسی

انواع دوربین جاسوسی کنترل از راه دور
دوربین جاسوسی  کنترل از راه دور در ۲ نوع دوربین مداربسته سیمی یا دوربین مداربسته بی سیم تولید و به بازار عرضه می‌شود که معمولاً در دوربین های مداربسته سیمی از یک کابل استفاده کرده که تصاویر را نشان می‌دهند ولی دوربین های مداربسته بی سیم به هیچگونه کابلی نیاز نیست و شما می توانید تصاویر و فیلم های ضبط شده را بر روی دستگاه هایی که صفحه نمایش دارند مشاهده کنید برای این کار شما نیاز به تجهیزات شبکه خاص و پیچیده ای ندارید.
در نظر داشته باشید که دوربین های مدار بسته جاسوسی یا مخفی ممکن است دارای قابلیت کنترل از راه دور باشند و همچنین شما می توانید صدا را ضبط کنید.

تنوع دوربین های مداربسته جاسوسی یا مخفی

تنوع دوربین های مداربسته جاسوسی یا مخفی در چیست

دوربین های جاسوسی سوزنی
یکی از پرکاربرد ترین و مهم ترین دوربین های مدار بسته مخفی دوربین های سوزنی می باشند که توجه کنید در بازار شما می توانید این دوربین ها را به نام مینیاتوری نیز بشناسید و معمولاً این دوربین ها دارای یک لنز بسیار کوچک می باشند که شما توسط آن می توانید تصاویر را مدیریت کنید تنها عیبی که دوربین جاسوسی کنترل از راه دور دارند نمی‌توان در شب از این دوربین مداربسته جاسوسی استفاده کرد چرا که برای این که تصاویر با کیفیت داشته باشید باید نور محیط بیشتر باشد معمولا زاویه دید دوربین های سوزنی ۶۹ درجه می باشد.

دوربین های مداربسته بند انگشتی
این دوربین های مدار بسته از کیفیت تاثیر بالایی برخوردارند که سایز کوچکی دارند و همچنین با استفاده از پایه کوچکی که دارد شما می توانید در هر مکانی که خواستید نصب کنید.

دوربین های جاسوسی مینیاتوری معمولی

این دوربین ها معمولا از طراحی ساده برخوردارند که شما برای کار های پیچیده نمی توانید از این دوربین های جاسوسی استفاده کنید و دارای قیمت ارزان می باشند و کیفیت تصویر بالایی را دارند و یکی دیگر از مزایای این دوربین ها این است که شما می توانید دوربین های جاسوسی مینیاتوری معمولی را به راحتی جاسازی کنید.

دوربین های جاسوسی آینه ای
این دوربین کوچک کنترل از راه دور معمولاً در داخل یک آینه که به شکل محدب می‌باشد قرار می گیرند و باید در جایی نصب شود که نور مناسبی داشته باشد چرا که اگر نور محیط کافی نباشد ممکن است کیفیت تصویربرداری کمتر باشد.

دوربین های جاسوسی مینیاتوری پین هول
یکی دیگر از انواع دوربین های مداربسته مینیاتوری دوربین پین هول می باشد که معمولا لنز این دوربین ها در داخل یک دایره کوچک قرار می گیرد و شما می توانید تصاویر را کنترل کنید یکی از محبوب ترین دوربین های مداربسته جاسوسی دوربین مینیاتوری پین هول می باشد چرا که از کیفیت بالایی برخوردار است و کارایی بالایی را نیز دارد.

دوربین های مدار بسته جاسوسی هالوژنی
یکی دیگر از برترین و پرکاربرد ترین دوربین های جاسوسی دوربین های هالوژنی می‌باشند که معمولا به شکل لامپ تولید و به بازار عرضه می شود که لنز دوربین مدار بسته جاسوسی در داخل لامپ قرار دارد و از کیفیت بالایی برخوردار است.

دوربین مداربسته جاسوسی دتکتوری

معمولاً این دوربین جاسوسی کنترل از راه دور دستگاه هشدار دهنده می‌باشند که برای اعلام دزدی و حریق به کار می روند و در داخل آنها دوربین های مخفی نصب شده است معمولاً کیفیت تصاویر در این دوربین های مدار بسته جاسوسی بالا می باشد

دوربین جاسوسی کنترل از راه دور چگونه کار می‌کند؟
دوربین جاسوسی کنترل از راه دور بعد از اتصال و نصب با کمک یک ریموت کار میکند. این دوربین ها تصاویر ضبط شده را در حافظه داخلی خود نگهداری می‌کنند. البته سری جدید دوربین های جاسوسی سیم کارت خور در مواقع اضطراری با شماره تماسی که از قبل تعیین شده تماس می‌گیرد و درباره وضعیت اطلاع‌رسانی می‌کند. این دوربین ها همچنین قابلیت ضبط صدای محیط را نیز دارند و در زمان فیلمبرداری می‌توانید صدا را به وضوح بشنوید.

بهترین محل نصب دوربین جاسوسی کنترل از راه دور
اگر این دوربین ها را با هدف های امنیتی خریداری کردین تا رفت و آمد های مشکوک محیط خانه یا اداره خود را چک کنید،  باید در محل‌های مخفی و غیر قابل دسترس دوربین کوچک کنترل از راه دور خود را نصب کنید. پیشنهاد ما بخش هایی از دیوار ارتاق است که در تیر راس نبوده و روبروی آن آینه ای قرار نداشته باشد. البته قرار دادن دوربین در کتابخانه،‌ بین روزنامه‌ها و کاغذهای باطله و گل و گیاهان بهترین راهکار پنهان کردن دوربین جاسوسی است.

برچسب ها: قیمت دوربین کنترل از راه دور با موبایل، ساخت دوربین جاسوسی کنترل از راه دور، دوربین کنترل از راه دور سیم کارت خور، قیمت دوربین کنترل از راه دور، از کجا دوربین مخفی بخریم؟، دوربین مخفی برای نصب در منزل،خرید دوربین کنترل از راه دور

منبع: negaco.com


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 5
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۸:۵۳ توسط:سارا امیدی صدر موضوع: نظرات (0)