اجتماعی اجتماعی .

اجتماعی

ماسک صورت برای شفاف شدن پوست

هزاران هزار ماسک صورت برای شفاف شدن پوست خانگی و صنعتی وجود دارد اما چه زمان ما به سراغ ماسک های روشن کننده ی پوست میرویم؟ اگر به هر دلیلی رنگدانه های پوستی بیش از حد تولید شود رنگ پوستتان تیره شده و زیباییتان را تحت شعاع قرار میدهد. البته رنگ پوست به هیچ عنوان معیاری برای سنجش زیبایی افراد نیست، چراکه با درنظر گرفتن معیارهای بومی و فرهنگی در هر کشور یک رنگ پوست خاص ترند و مورد پسند عموم افراد جامعه است. تا کنون به این موضوع اندیشیده اید که چرا ماسک صورت برای شفاف شدن پوست تا این اندازه مهم است؟ هنگامی که به مرز 20 سالگی میرسید، متوجه میشوید که پوستتان در حال تغییراتی است. در این زمان است که لکه های تیره شروع به ظاهر شدن بر روی پوست میکنند و متاسفانه اگر فکری به حال آنها نکنید، تا آخر عمر همراهتان هستند. از طرفی به مرور زمان تیرگی زیر چشم ها بیشتر شده و حتی در اثر تابش نور مستقیم خورشید به صورت رنگ پوست نیز تیره تر از حالت نرمال آن میشود. اینجاست که اهمیت ماسک صورت برای شفاف شدن پوست مشخص میشود. در ادامه در این مقاله از شهر ماسک به بررسی و معرفی چند ماسک صورت برای شفاف شدن پوست و از بین رفتن لکه های پوستی یپردازیم.

1- ماسک صورت برای شفاف شدن پوست :ماسک پودر شیر

مواد مورد نظر برای تهیه ماسک پودر شیر: یک قاشق غذا خوری پودر شیر ، 1 الی 2 قاشق غذاخوری آب پرتقال طبیعی و یک قاشق غذا خوری جوی دو سر

طرز تهیه ماسک پودر شیر: مواد اولیه را با هم ترکیب کرده و ترکیب فوق را به مدت ده دقیقه خوب مخلوط کنید تا حالت خمیری رقیق به خود بگیرد.

طریقه استفاده از ماسک: قبل از مصرف صورتتان را با آب ولرم بشورید و پس از خشک کردن صورت ماسک را بر روی پوست صورت و گردنتان بمالید و اجازه دهید، 15 تا 20 دقیقه روی پوستتان بماند تا خشک شود. سپس صورتتان را با آب سرد بشویید. این عمل را 1 الی 2 بار در هفته تکرار کنید، در کمتر از سه ما نتیجه آن را خواهید دید.

شهر ماسک ارائه دهنده انواع ماسک صورت با کیفیت و با قیمتی استثنایی. برای مشاهده ماسک های ما میتوانید به صفحه فروشگاه سایت و یا اینستاگرام ما سر بزنید. همچنین میتوانید با مشاورین زیبایی ما با شماره تماس ۰۹۱۰۶۴۰۰۰۶۳ در ارتباط باشید.

2- ماسک صورت برای شفاف شدن پوست : سفیده تخم مرغ(مناسب برای پوست های معمولی و چرب)

این ماسک علاوه بر سفید کردن پوست صورتتان چربی اضافه پوست را به خود جلب کرده و جوش های چرکی سطح پوست را نیز از بین میبرد.

طرز تهیه و استفاده از این ماسک صورت: یک عدد تخم مرغ را به همراه زرده آن باهم مخلوزط کنید و این عمل را آنقدر تکرار کنید تا خوب کف کند. سپس مخلوط حاصل را بر روی صورتتان بمالید و اجازه دهید، 15 تا 20 دقیقه بر روی صورتتان بماند و خشک شود. سپس صورت خود را با آب ولرم شسته و خشک کنید. در کمتر از 21 روز تاثیر معجزه آسای آن را خواهید دید.

3- ماسک صورت برای شفاف شدن پوست : ماسک کشک

ماسک کشک شاید یکی از تاثیرگذار ترین انواع ماسک صورت برای شفاف شدن پوست است که علاوه بر از بین بردن لکه های پوستی و جای آکنه رنگ پوست شما را هم حداقل 3 درجه روشن تر میکند این ماسک از آنجایی که به سرعت رنگدانه های پوستی را تحریک کرده و در کمتر از 15 روز تغییرات شگفتی در پوست صورت ایجاد میکند بسیار پرطرفدار است.

مواد مورد نیاز برای تهیه ماسک کشک: 

1 قاشق غذا خوری کشک
1 قاشق غذا خوری آب گوجه فرنگی
1 قاشق غذا خوری جوی دوسر
طرز تهیه و استفاده از ماسک کشک: ابتدا کشک و جو دوسر را باهم ترکیب کنید. سپس آب گوجه فرنگی را به آرامی به آن اضافه کنید و مخلوط را خوب هم بزنید تا حالت خمیری شکل پیدا کنند. سپس صورتتان را با آب ولرم و یک صابون صورت سبک بشویید و ماسک صورت را روی آن قرار دهید و اجازه دهید 20 دقیقه بماند تا خوب به خورد پوستتان برود. سپس با آب سرد آن را بشویید. این درمان را 2 الی 3 بار در هفته تکرار کنید تا تاثیرات معجزه آسای آن را ببینید.

4- ماسک صورت برای شفاف شدن پوست : لیمو گوجه فرنگی و خیار

این ماسک علاوه بر روشن کردن پوست به علت داشتن خیار قابلیت آبرسانی بالایی دارد و برای پوست های خشک نیز به شدت توصیه میشود.

مواد مورد نیاز:

یک عدد لیمو سنگی
یک گوجه فرنگی  متوسط
دو قاشق غذا خورد خیار رنده شده
طرز تهیه ماسک: مواد اولیه را با هم ترکیب کرده و آنقدر هم بزنید تا مخلوط مورد نظر به ماده ای چسبناک تبدیل شود. سپس ترکیب فوق را به آرامی روی هربخشی از پوستتان که می خواهید روشن شود بمالید و بگذارید تا کاملا خشک شود بعد از 15 دقیقه صورتتان را با آب سرد بشویید و با یک قطعه یخ صورتتان را ماساژ دهید و به صورت ضربه ای با یک حوله تمیز خشک کنید.

شهر ماسک ارائه دهنده انواع ماسک صورت با کیفیت و با قیمتی استثنایی. برای مشاهده ماسک های ما میتوانید به صفحه فروشگاه سایت و یا اینستاگرام ما سر بزنید. همچنین میتوانید با مشاورین زیبایی ما با شماره تماس ۰۹۱۰۶۴۰۰۰۶۳ در ارتباط باشید.

5- ماسک صورت برای شفاف شدن پوست : ماسک نعنا

ماسک نعنا از تاثیر گذار ترین انواع ماسک برای شفاف شدن پوست  است که برای انواع پوست خشک، چرب و معمولی توصیه میشود و کمتر کسی پیدا میشود که به آن آلرژی داشته باشد و از آنجایی که خواصیت خنک کنندگی دارد در روزهای گرم تابستان به شذت توصیه میشود.

مواد مورد نیاز:

یک مشت برگ نعنا
دوقاشق غذاخوری آب خیار
طرز تهیه و مصرف ماسک: مواد اولیه را مخلوص کرده و آنقدر ورز دهید تا حالت خمیری شکل به خود بگیرند سپس ماسک را روی صورت گذاشته و اجازه دهید 30 دقیقه روی پوست صورتتان بماند. در نهایت پوست خود را با آب سرد بشویید و بصورت ضربه ای خشک کنید. این عمل را یک الی دو بار در هفته تکرار کنید.

6- ماسک روغن بادام و پرتقال
ماسک روغن بادام از جمله پرطرفدارترین انواع ماسک صورت برای شفاف شدن پوست است که تیرگی زیر چشم را هم به سادگی از بین میبرد و چون به سرعت روی پوست صورت شما تاثیراتش نمایان میشود و طرز تهیه ساده ای دارد بسیار مورد استقبال قرار میگیرد.

مواد اولیه تهیه ماسک صورت برای شفاف شدن پوست:

یک زرده تخم مرغ
یک قاشق مرباخوری آب پرتقال
یک قاشق مرباخوری روغن بادام
یک قاشق غذا خوری شیره نارگیل
طرز تهیه و مصرف ماسک صورت:

ابتدا زرده تخم مرغ و آب پرتقال را با هم مخلوط کنید تا حالت کشسانی پیدا کند سپس روغن بادام و شیره نارگیل را به آن اضاقه کنید و خوب هم بزنید تا ماسک صورت به عمل بیاید. سپس مخلوط  را روی صورت و گردنتان بمالید و اجازه دهید خشک شود بعد از 20 دقیقه پوست خود را با آب ولرم بشویید و سپس به صورت ضربه ای آن را خشک کنید.

7- ماسک صورت برای شفاف شدن پوست : آرد

2 قاشق غذا خوری آرد ، یک چهارم قاشق غذا خوری زرد چوبه و 2 قاشق غذا خوری شیر کم چرب را با هم ترکیب کنید و خوب هم بزنید تا حالت خمیری پیدا کند. صورتتان را تمیز کنید و سپس با انگشت های تمیز این ماسک را روی صورت و گردن خود بزارید و اجازه دهید بیست دقیقه بماند تا خشک شود. سپس با آب سرد بشویید و به صورت ضربه ای خشک کنید. این ماسک را دوبار در هفته استفاده کنید تا تاثیر آن را در کمتر از یک ماه بر روی پوست خود ببینید.

8- ماسک صورت برای شفاف شدن پوست : ماست و نشاسته
ماسک ماست و نشاسته یک ماسک خانگی ساده است که توانایی روشن کردن پوست شما تا چند درجه را دارد.

طرز تهیه ماسک ماست و نشاسته:  یک قاشق غذاخوری ماست کم چرب را با یک قاشق چای خوری پودر نشاسته ترکیب کرده و خوب هم میزنیم تا حالت خمیری به خود بگیرند سپس آن را به صورتتان بمالید و اجازه دهید تا یک رب بر روی پوستتان بماند و آن را بعد از 15 دقیقه بشویید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۵۰:۰۳ توسط:سارا امیدی صدر موضوع: نظرات (0)