اجتماعی اجتماعی .

اجتماعی

راز موفقیت

چگونه درس بخوانیم تا در کنکور موفق شویم؟

به سمت خورسید متمایل باشد. دقیقا بدانید که به دنبال چه افرادی می گردید. بیشتر افراد نمیدانند چه میخواهند و راز موفقیت چیست. پاسخ به سوال راز موفقیت افراد موفق چیست؟ این سوال مناسب و درستی است. » با پاسخی که به این سوال میدهید شرایط عالی بودن را برای خودتان فراهم میکنید و هوشمندانه غذاهایی را برمیگزینید که توانایی ذهنی و جسمیتان را بالا میبرند و تصمیمات بهتری خواهید گرفت. بسیاری از افراد راز موفقیت را در پیدا کردن شغلی با درآمد بالا می دانند. از همین لحظه آستین ها را بالا بزنیم و دل به دریا بسپاریم و برای رسیدن به هدف اقدام کنیم و پا پس نکشیم. اگر هدف شما رسیدن به گیلان باشد اما در جاده منتهی به بوشهر باشید، دیگر مهم نیست با چه سرعتی پیش می روید؛ چون به مقصد دلخواه نمی رسید این دقیقا راز موفقیت است! هدف گذاری: به طور کلی، افراد موفق برای به دست آوردن موفقیت، زندگی هدفمندی دارند. افراد موفق اگر به کمک فردی نیاز داشته باشند، خجالت نمیکشند.  Conte nt has  be​en creat ed ​by GSA Con te᠎nt Gener at᠎or Demoversion.

اگر از زوایای جدید و با دقت بیشتری به نگرش ها، اخلاق و رفتار افراد موفق نگاه کنید متوجه می شوید آنها چیزهایی می دانند که شما نمی دانید یا به آنها توجه ندارید! باید بدانید که دستیابی به راز موفقیت دارای چهار چوب هایی است که شما بدون علم به آن چهار چوب ها و قوانین حتی نمی توانید به راز موفقیت فکر کنید. وقتی زندگی همیشه در حرکت است تو نمی توانی یک جا بمانی. ما در آنجا توضیح دادیم که چگونه با 9 گام طلایی نتیجه دشوارترین امتحانات را بطور باور نکردنی تغییر دهید و گفتیم که چطور امتحان را کوچک ببینید و خود را بسیاربسیار بزرگ، تا استرس و ترس در شما برای همیشه ریشه کن شود و براساس توصیه های نفرات رتبه یک کنکور سال های قبل دفتر برنامه ریزی درسی خود را طراحی و اجرا می کنید و می آموزید که راه ها و تکنیک های امتحان دادن بسیار آسان است و شما نیز براحتی می توانید از این ابزار کمک بگیرید. Th is w as gen erat᠎ed by GSA Content Generat or᠎ Dem ov er sion !

خود را به یک حرفه محدود نکنید چراکه میتواند بسیار کسل کننده و خسته آور باشد. «انسانِ بلند همت تا پایهای بلند به دست نیاورد، از پای طلب ننشیند». به شغل رویاییتان دست پیدا کنید؟ ده سال بعد در سال ۱۹۶۲ فیلم سینمایی همشهری کین ساخته اورسن ولز به عنوان بهترین فیلم تاریخ سینما انتخاب شد و این برتری تا ۵۰ سال بعد برای فیلم دوام پیدا کرد. همشهری کین اولین فیلم بلند کارنامه حرفهای ولز بود؛ فیلم اولی که توسط یک کارگردان ۲۶ ساله ساخته و در تاریخ سینما ماندگار شد. به باور برخی از نظریهپردازان حوزه سینما همشهری کین سبکی جدید در فیلمسازی به وجود آورد. فیلم با مجموعهای از فلشبکها برای یافتن راز کلمه پایانی کین پیش از مرگ، زندگی او را مرور میکند. فرض کنید یک ماه مانده به کنکور؛ در این شرایط باید مطالب را مرور کنید و تست بزنید و این یک نقطه ضعف بزرگ داوطلبان است. هر شب قبل از خواب با مرور کارهای روزانه خود میتوانید بابت بسیاری از مسائل شکرگزاری کنید. سقراط از مرد خواست با او به سمت ساحل قدم بزند. داستان بسیاری از فیلمهای برگمان را میتوان در یک خط بدون پیچ و تابهای روایی بازگو کرد اما عمق شخصیتها و جهان روانشناختی آثار او غیرقابل اندازهگیری است.

در هر صورت، بدون برنامه درس نخوانید. تنظیم برنامه ریزی وظایف در دست و اولویت بندی را برای شما آسان تر می کند. خواندن و تکرار کردن آموخته ه، آن را در ذهن و دل مستقر می سازد و از فراموشی جلوگیری می کند. در آن سال فیلم دزد دوچرخه ساخته ویتوریو دسیکا توانست در رده اول بهترین فیلمها قرار بگیرد. هنر ویژه دسیکا این بود که نمیگذاشت فیلمهایش در دام احساسات سبک گرفتار شوند (یکی از آفات فیلمهای جریان نئورئالیسم) و در عمل آثاری ساخت که واجد تاثیرگذاری تاریخی بودند. پس از صحبت با برخی افراد موفق و دقت در سبک و شیوه کار کردن آنها، به این ۱۵ ویژگی رسیدیم. بسیاری از کودکان و نوجوانان آرزو دارند روزی میلیونر شوند؛ پس باید به این بچه ها یاد داد که با ارائه خدمات ارزشمند به دیگران می توان به این آرزو رسید و ثروتمند شد. تروفو که فیلمسازی را در اواخر دهه ۵۰ میلادی آغاز کرده بود تا یکسال پیش از مرگش در سال ۱۹۸۴، به فیلم ساختن ادامه داد.  Post has been gener ated  by GSA Con​tent G᠎enerat​or Demover si on.

تروفو بلاخره در سال ۱۹۵۹ چهارصد ضربه را به عنوان فیلم اولش ساخت و مورد توجه جهانی قرار گرفت. حضور چند کارگردان معروف موج نو مثل تروفو و شابرول به عنوان فیلمنامهنویس، جسارت در فرم و ابداع شیوههای جدید ساخت فیلم، فیلمبرداری در لوکیشنهای واقعی و نزدیکی به زندگی واقعی، همه از المانهایی بودند که از نفس افتاده را به اثری مهم و الهامبخش تبدیل کرد. از نفس افتاده یکی از معروفترین آثار تاریخ سینما، موج نوی سینمای فرانسه و اولین فیلمی است که ژان لوک گدار کارگردان شاخص فرانسوی ساخته است. فیلمی که سوای مضمون جنایی در مفهومپردازی سینمایی عشق، خانواده، جاهطلبی و خواست قدرت و چندین مفهوم کلیدی دیگر بسیار موفق عمل کرده است. بسیار مهم است که در سفر به سوی موفقیت مثبت فکر کنید زیرا ممکن است در مواقعی احساس ناخوشی داشته باشید. همانطور که به تلاش خود ادامه می دهید و در صورت مواجه شدن با شکست ها ، با رویکرد مثبت به آن نگاه کنید زیرا شما فقط تعداد گزینه ها را حذف کرده و به موفقیت خود نزدیک می شوید. خیال میکنی به چه دلیل است که فقط یک درصد جمعیت دنیا نودوشش درصد از تمام پولهای دنیا را به دست میآورند و آنها را در اختیاردارند؟

فیلمبرداری این اثر که توسط ویتوریو استورارو، فیلمبردار ایتالیایی برنده سه جایزه اسکار انجام شد چه در زمان ساخت و چه در سالهای پس از آن بسیار تحسین شده. فیلم سینمایی «آواز در باران» (Singin’ in the Rain) یک اثر عاشقانه و از موزیکالهای بسیار مشهور تاریخ سینما است که توسط جین کلی و استنلی دانن کارگردانی شده. چند نکته ۲۰۰۱: ادیسه فضایی را به فیلم بسیار مهمی در تاریخ سینما تبدیل کرده است؛ برای مثال نباید فراموش کنیم که فیلم در سال ۱۹۶۸ ساخته شده اما درکی که از تکنولوژی آینده داشته کاملا دقیق و حساب شده است. فیلم ماجرای فرار یک گانگستر جوان از دست پلیس را با یک رابطه عاطفی کوتاه و پیچیده در هم آمیخته و اثری کاملا متفاوت (در زمان خود) را خلق کرده است. دلیلش این است که میخواهم تو، خوانندهی کتاب احساس کنی و بدانی که من این کتاب را برای تو خلق کردهام. آیا می خواهی رازی را بدانی؟ آیا چنین فردی در زندگی احساس رضایت می کند؟ آیا انجام وظایف دینی و انسانی و قرار گرفتن در جاده مستقیم و راه هدایت موفقیت است؟

آنچه در توانت بوده است را انجام داده ای؛ بعضی اشتباهات و کارهای احمقانه انجام شده اند؛ هرچه زودتر فراموششان کن. یک سنگ سیاه مرموز که ظاهرا در تکامل انسان اثرگذار است فیلم را پیچیدهتر میکند و در کنار خط داستانی شاهد بررسی بعضی مفاهیم اگزیستانسیالیستی هستیم. تغییر شرایط سنتی زندگی در ژاپن و حرکت به سمت غربیشدن از موضوعاتی است که در تاروپود آثار اوزو و بویژه در داستان توکیو به چشم میخورد. فیلم درباره جنایتی است که در یک جنگل رخ داده و از طریق فلاشبک و بعضا فلاشبکی در یک فلاشبک دیگر به روایت داستان خود میپردازد؛ داستانی که از زبان افراد مختلف به شکلهای گوناگون بیان میشود و مخاطب را در ابهام فرو میبرد. ورتوف گمان میکرد به این طریق میتوان به حقیقت وفادارتر باشد و به ذات سینما نیز نزدیکتر شود. ورتوف که علاوه بر ساخت فیلم، یکی از نظریهپردازان سینما هم بود از نظریه سینما-چشم سخن به میان آورده بود، نظریه که از طریق آن بتوان زندگی واقعی را نمایش داد و در عین حال به درک جدیدی از جهان رسید؛ زندگی واقعی به معنای تماشای بیواسطه واقعیت نه شکلی از فیلم ساختن که بخش بزرگتر هویت خود را از ادبیات و موسیقی گرفته باشد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۴:۲۰ توسط:سارا امیدی صدر موضوع: نظرات (0)