اجتماعی اجتماعی .

اجتماعی

دوربین اسپیددام

دوربین اسپیددام یکی از انواع دوربین مداربسته است که اصطلاحا به آن نسل جدید دوربین دام میگویند. دوربین مداربسته اسپیددام ابعادی بزرگتر از دوربین دام دارد و میتواند 360 درجه بچرخد. از دوربین اسپیددام از آنجا که مقاوم تر و قوی تر است در فضای آزاد نیز استفاده میکنند. این دوربین ها میتوانند تحت شبکه یا آنالوگ باشند و مهم ترین خصیصه ی آنها زاویه دید بسیار بالایشان است که اصطلاحا میگویند دوربین اسپیددام نقطه ی کور ندارد.

کارایی دوربین اسپیددام

بیشترین کاربرد دوربین اسپیددام در فضاهای باز است به دو دلیل. اول اینکه دوربین مداربسته اسپید دام بسیار مقاوم است و در مقابل گرد و غبار و آلودگی ها آسیب نمیبیند و معمولا در چهار راه ها و ... از آن استفاده میشود. مورد دوم دید در شب فوق العاده دوربین اسپیددام است که موجب میشود با اندک نوری محیط به وضوح نمایان شود

قیمت دوربین اسپیددام

دوربین اسپیددام در قیمت ها و کیفیت های متنوع ای به بازار ارائه میشود که در این بین هلدینگ نظارت گستر ایمن یکی از برترین وارد کنندگان دوربین اسپیددام از معتبر ترین برند های جهانی است و محصولات خود را تحت لیسانس uk به بازار ارائه میدهد. برای مشاهده انواع دوربین اسپیددام و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در نظارت گستر ایمن در ارتباط باشید.

معایب دوربین مداربسته اسپید دام


اما خب دوربین اسپیددام مانند هر دوربین دیگر معایبی نیز دارد. از جمله این معایب عبارتند از:

به دلیل ساختار پیچیده، احتمال خرابی آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها از سایر دوربین‌ها بیشتر است.
دوربین های مداربسته اسپید دام تنها یک جهت را در هر لحظه پوشش می دهند و توانایی پوشش تمامی نقاط را در یک لحظه واحد ندارند.
این دوربین‌ها به یک اپراتور برای تنظیم و مانیتورینگ دوربین نیاز دارد.


دید در شب دوربین مداربسته اسپیددام


همانطور که در بخش مزایای دوربین اسپیددام هم اشاره کردیم، این دوربین ها دید در شب بسیار خوبی دارد که وجه تمایز اصلی آن با سایر انواع دوربین مدار بسته شده است. بدین صورت که شما با اندک نوری در محیط کیفیت تصویر بسیار بالایی را تجربه خواهید کرد.

سوالات متداول

۱- دوربین اسپیددام مناسب چه محیط هایی است؟ این نوع از دوربین های مداربسته معمولا برای کارخانه ها، ادارات، شهرک های صنعتی و مسکونی و در حالت کلی فضاهای وسیع که نیازمند حفظ کیفیت برای فکوس در فاصله های دور هستیم، بسیار مناسب اند.

۲- اصلی ترین تفاوت اسپیددام و دام در چیست؟ محل نصب، چرخش، استانداردها و پروتکل‌ها و سنسور های استفاده شده.

۳- آیا دوربین اسپیددام امکان کنترل از راه دور را دارد؟ دوربین شما چه از نوع آنالوگ باشد چه از نوع ip با اتصال به اینترنت قابلیت انتقال تصویر از راه دور را به واسطه یک کامپیوتر شخصی یا تلفن همراه و نصب نرم افزارهای مربوطه را دارد.

جمعبندی


در این مقاله به بررسی تخصصی دوربین مداربسته اسپید دام پرداختیم و دریافتیم که این دوربین ها در اصل نوع پیشرفته ای از دوربین های دام هستند که قابلیت گردشی داشته و در دو گروه دوربین مداربسته ip و آنالوگ در بازار موجود است. این دوربین ها کیفیت تصویر بسیار بالا و دید در شب بسیار خوبی دارد.

برچسب ها: دوربین اسپید دام ارزان قیمت – دوربین اسپید دام چرخشی – قیمت دوربین اسپید دام – دوربین اسپید دام چیست – کاتالوگ دوربین اسپید دام – دوربین اسپید دام با زوم بالا – دوربین اسپید دام v380


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۰:۳۶ توسط:سارا امیدی صدر موضوع: نظرات (0)