اجتماعی اجتماعی .

اجتماعی

دوربین مداربسته صنعتی

دوربین مداربسته صنعتی که به آن دوربین باکس نیز میگویند، نام خود را از عبارت باکس که شکل ظاهری آن نیز به همین صورت است، الهام گرفته است. این دوربین ها را دوربین مداربسته صنعتی میگویند چون ضد آب و ضد انفجار بوده و برای مصارف صنعتی بسیار مناسب اند به خصوص در کارخانه ها ی تولید مواد قضایی که بخار آب و بخار روغن زیاد است این دوربین ها انتخاب بسیار مناسبی هستند. دوربین مداربسته صنعتی قابلیت چرخش داشته و به 360 درجه توان چرخش دارد.

لنز دوربین های مداربسته صنعتی (باکس)


توجه داشته باشید دوربین مداربسته صنعتی معمولاً فاقد لنز بوده و شما باید لنز خارجی برای آن تهیه نمایید که در انتخاب لنز باید نوع پایه لنز و همچنین میزان رزولوشن را در نظر داشته باشید.

لنز هایی که در بازار وجود دارند برای اتصال به دوربین های مداربسته معمولاً دارای قسمتی می باشند که پایه های آن هستند پایه لنز دوربین معمولی در دو مدل C و CS تولید و به بازار عرضه می شود که شما باید در هنگام خرید به نوع آن دقت نمایید.
یکی دیگر از عواملی که برای انتخاب لنز های رنگی دوربین مداربسته صنعتی اهمیت دارد میزان رزولوشن می باشد که این میزان بر اساس ساعت مشخص می باشد شما می توانید برای دوربین مگا پیکسل از کیفیت تصاویر مگا پیکسل مناسب دوربین های مداربسته باکس استفاده کنید.

مزیت لنز خارجی

یکی از مزیت های مهم لنز خارجی برای دوربین های مداربسته باکس قدرت انتخاب بیشتری برای انواع لنز با زوایای دید مختلفی خواهید داشت در هنگام خرید و انتخاب لنز باید نهایت دقت خود را به کار ببرید.

تفاوت دوربین مداربسته صنعتی (باکس) با دوربین های مداربسته دیگر


یکی از تفاوت دوربین های باکس امکان نصب لنز خارجی می باشد که در هیچ نوع دوربین‌مداربسته دیگری این امکان وجود ندارد همچنین از دوربین های باکس به صورت محدودتر و در کاربرد های خاصی می توان استفاده کرد توجه داشته باشید که دوربین های مدار بسته باکس قابلیت دید در شب ندارند و هم چنین در مقابل گرد و غبار نیز مقاومت ندارد یکی دیگر از تفاوت دوربین های مداربسته باکس یا صنعتی احتیاج به پایه برای لنز خارجی می باشد و همچنین کیفیت تصویر در دوربین های مداربسته باعث بسیار بالاتر از سایر دوربین های مداربسته می باشد هنگام نصب دوربین های مداربسته باکس حتماً از فضای استفاده کنید که موجب پوشش باشد و همچنین جهت ضربه پذیری و ایجاد تغییر در جهت دید دوربین مدار بسته باکس را حتماً بررسی کنید.

توجه داشته باشید که دوربین های باکس یا همان دوربین های مداربسته صنعتی فاقد تکنولوژی دید در شب هستند اما در نظر داشته باشید که این دوربین های مداربسته تصاویر مناسب و با کیفیتی را در محیط‌های کم نور برای شما ثبت و ارسال می کند.
در این مذهب ویژگی ها و کاربردها برای دوربین های مداربسته باکس یا دوربین مداربسته صنعتی ذکر شد تا شما بتوانید با این دوربین های مداربسته پرکاربرد آشنا شده و در هنگام خریداری بتوانید ویژگی‌های آن را در نظر داشته باشید.

دوربین های مدار بسته برای حفاظت از منزل و محیط کاری اهمیت بالایی دارد اما در نظر داشته باشید که باید با توجه به کاربرد هایی که مد نظر شماست می توانید دوربین مداربسته مناسبی را انتخاب کنید که هم از دید مناسبی برخوردار باشد و هم پاسخگوی نیازهای شما مصرف کنندگان باشد شما می توانید در زمان خرید از راهنمایی و کمک کارشناسان و مشاوران ما بهره مند شوید راه های ارتباطی با کارشناسان را برای شما در سایت قرار داده ایم.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۸:۲۲ توسط:سارا امیدی صدر موضوع: نظرات (0)