اجتماعي اجتماعي .

اجتماعي

تعريف عزت نفس

تا كنون به صورت ريشه اي و مفهومي به تعريف عزت نفس فكر كرده ايد؟ دانسته ايد كه عزت نفس چيست و چرا آنقدر تمامي مشاورين، اساتيد موفقيت، رهبران و مدرسين كسب و كار و خلاصه هركسي كه به قول معروف سرش به تنش مي ارزد اصرار داره كه وضعيت عزت نفس خود را ارتقا ببخشيد؟ راستش را بخواهيد من فكر ميكنم هنوزم كه هنوزه كسي تعريف عزت نفس را آنطور كه بايد و شايد نميداند. مثلا بسيار برميخورم با آدم هايي كه عزت نفس و اعتماد به نفس را باهم اشتباه ميگيرند و صرفا چون تعريف درستي از عزت نفس ندارند آنها را به جاي همديگر به كار ميبرند. در اين پست قصد دارم آنچنان تعريف عزت نفس جامعه اي در اختيارتان بگذارم تا اين مفهوم پايه را بدرستي درك كنيد.

تعريف عزت نفس

در تعريف عزت نفس به صراحت عنوان شده است كه عزت نفس حسي است كه به خودتان داريد. وقتي جلوي آينه مي ايستيد چه كسي را ميبينيد و نسبت به اين انسان درون تصوير چه حسي داريد. تعريف عزت نفس ميگويد ببينيد آنكسي را كه در آينه ميبينيد با در نظر گرفتن تمام نقاط قوت و ضعفش دوست داريد يا نه؟ در تعريف عزت نفس عنوان شده است كه عزت نفس احساسي است كه در ناخودآگاه انسان در كودكي و با توجه به تجربيات زندگي اش شكل گرفته و به مرور زمان به يك باور تبديل شده كه تغيير آن كاري شدني اما كمي دشوار است. به طور مثال در تعريف عزت نفس به صراحت ميگوييم كودكاني كه در كودكي والدينشان مدام تحقيرشان ميكرده و به آنها به هر طريقي اين حس را ميدادند كه دوست داشتني نيستند در بزرگسالي به افرادي با عزت نفس پايين تبديل شده اند. تعريف عزت نفس عنوان ميدارد كه عزت نفس از دو بخش خود دوستي و پذيرش خود تشكيل شده است. در بخش خود دوستي شما خودتان را دوست داريد و در تعريف عزت نفس در بخش پذيرش خود شما خودتان را با تمام عيوب و نوقصتان ميپذيريد آنهم به طور كامل البته اين به آآن معنا نيست كه شما فرد خودشيفته اي هستيد كه به فكر اصلاح عيوب خود نيست خير. تعريف عزت نفس ميگويد شما در كنار اينكه براي رفع عيب ها و ايرادات خود ميكوشيد بازهم خودتان را به همين شكلي كه هستيد دوست داريد.

بسياري از موارد از جمله تربيت شما، بر عزت نفس تان تأثير مي‌گذارد. اين موضوع بستگي به اين دارد كه چقدر براي خود ارزش قائل هستيد و چقدر در ذهن خود احساس اطمينان مي‌كنيد.

اعتماد به نفس بيشتر مربوط به داشتن اطمينان به توانايي‌هايتان در انجام كاري موفقيت آميز است.

اما عزت نفس به طور خلاصه، در مورد احساس ارزش و داشتن فكر و نظر مثبت و عالي درباره خود است. اين احساس بر همه ابعاد زندگي شما تأثير مي‌گذارد.

ويليام جيمز(William James) به عنوان خالق جنبش عزت نفس شناخته مي‌شود. (هيويت، 2005). جيمز براي تعريف ميزان عزت نفس از فرمول ساده زير استفاده كرد:

عزت نفس چيست = موفقيت تقسيم شده توسط ادعاهاي ما

ادعاها به اهداف، ارزشها و اعتقاداتمان به پتانسيل‌هايمان، اشاره دارد. اگر سطح موفقيت ما فراتر از انتظارات ما باشد، ممكن است خودمان را موفق ببينيم و نسبت به خودمان احساس خوبي داشته باشيم و اين موضوع باعث افزايش عزت نفس مي‌شود.

از طرف ديگر، اگر دستاوردهاي ما كم بوده و انتظارات ما زياد باشد، ممكن است خودمان را يك بازنده بدانيم.

استنلي كوپرزميت (Stanley Coopersmith) نيز از دانشمندان پيشگام در بررسي عزت نفس بود. او معتقد بود كه عزت نفس در اوايل زندگي و در كودكي شروع مي‌شود.

كوپرزميت همچنين بر اين باور بود كه عزت نفس ما بر اساس تجربيات اوليه كودكي ايجاد مي‌شود و در طول زندگي ما كاهش مي‌يابد، كه ممكن است مثبت يا منفي باشد.

موريس روزنبرگ (Morris Rosenberg) نيز، همزمان با كوپرزميت، عزت نفس را مورد مطالعه قرار داد. روزنبرگ برخلاف سالهاي اوليه كودكي، با تمركز بر روي سنين نوجواني رشد عزت نفس مطالعه كرد.

روزنبرگ معتقد است كه عزت نفس در سالهاي نوجواني بيشتر رشد مي‌كند. نظريه عزت نفس او بر اين عقيده بنا شده بود كه در دوران نوجواني، ما اغلب خودمان را با ديگران مقايسه مي‌كنيم و اين موضوع باعث مي‌شود كه بطور مداوم ارزيابي كنيم كه ديگران ما را چگونه مي‌بينند يا تفكر آنها درباره ما چيست.

تئوري‌هاي معاصر بيشتر به نقشي كه عزت نفس در زندگي و بهزيستي روانشناختي ما ايفا مي‌كند، مبتني است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۴:۰۷ توسط:سارا اميدي صدر موضوع: نظرات (0)

مراحل قانون جذب

مراحل قانون جذب كائنات

اگر فكر مي كنيد كه قانون جذب كائنات از كشورهاي غربي به كل جهان انتشار داده شده است سخت در اشتباهيد چرا كه در بسياري از صفحات و متون قرآن كريم نيز به مراحل قانون جذب كائنات اشاره شده است؛ در حديثي معتبر آمده است كه خداوند مي فرمايند: هر كسي يك قدم به سوي من بيايد، من دو گام به سمت او مي روم و هر كسي آهسته به سمتم آيد، من شتابان به استقبالش مي روم و در جايي ديگر مي فرمايند: از تو حركت، از خدا بركت.
نكته ظريفي كه در اين دو كلام خداوند وجود دارد اشاره به قانون جذب كائنات و اين است كه اگر تلاش كنيد و بخواهيد به شما داده خواهد شد و اين يعني مراحل قانون جذب كائنات و رسيدن به هدف.
زماني كه به چيزي فكر مي كنيد، چه بدنبالش باشيد و چه نباشيد، ارتعاش فكر شما به كائنات ارسال مي شود و بلافاصله در قسمتي از كائنات به واقعيت تبديل مي شود.

قانون جذب كائنات

يعني انسان ها طوري آفريده شده اند كه خود نيز قدرت خلق كنندگي دارند و مي توانند افكار و نيات دروني خود را به اشيا و واقعيت هاي فيزيكي در دنياي مادي تبديل كنند( قانون جذب كائنات ). پس قبل از هر چيز از همين ثانيه به بعد مراقب تمام افكار و گفتار و رفتار خود باشيد، چون حتي اگر بدون نيت دروني باشد، باز هم خلق مي شود.

مراحل قانون جذب كائنات از ديدگاه استرهيكس
مراحل قانون جذب كائنات بخش اول
بخش اول از مراحل قانون جذب ،حس خواستن و طالب بودن است . يعني بدون اينكه آن خواسته را به زبان بياوريد و فقط با يك تمركز كوتاه اين امر صورت مي گيرد. اين بخش تحت اراده خودتان است و ارتعاش خواسته ي شما بسرعت نور به كائنات و هستي ارسال مي شود.

مراحل قانون جذب بخش دوم
در اين مرحله بايد با باوري قوي در انتظار جذب خواسته خود باشيد. در اين مرحله از مراحل قانون جذب، به هيچ عنوان نگران چگونگي اجابت خواسته و تحقق آن نباشيد. به هيچ وجه به دنبال زمان و راه و روش اجابت خواسته خود نباشيد. كائنات و هستي طوري طراحي شده است كه وقتي به خواسته اي تمركز كنيد، آن را در واقعيت محقق مي كند. در اين ميان شما فقط موظفيد باور داشته باشيد كه اين اتفاق مي افتد و شما به خواسته خود مي رسيد.

مراحل قانون جذب بخش سوم
در بخش سوم از مراحل قانون جذب بايد بدانيد كه فرقي ميان افراد موفق و شكست خورده وجود دارد. مهم ترين گام در مراحل قانون جذب همين گام است كه باور كنيد و بدانيد كه به خواسته خود مي رسيد. در واقع بايد در حتمي بودن و واقعي بودن دو قانون قبلي هيچ شك و ترديدي نداشته باشيد. كوچكترين شك و دودلي باعث مي شود كه فوراً خواسته و آرزوي جديدي به كائنات ارسال شود و هدف قبلي ضعيف يا خنثي شود و يا از بين برود. هر چقدر ميزان شك و ترديد فرد نسبت به حتمي بودن دو بخش اول از مراحل قانون جذب بيشتر باشد، زمان رسيدن به هدف طولاني تر مي شود. پس با ايماني قوي باور داشته باشيد كه به هدف خود مي رسيد.

باور و پذيرش قلبي و صحت قانون جذب
بايد قانون جذب را با تك تك سلول هاي خود باور داشته باشيد و به اين آگاهي برسيد كه مرغ آمين بالاي سر شما پرواز مي كند و هر لحظه اي كه نيتي در دل داشته باشيد قانون جذب دست به كار شده و با سرعت نور و برق آسا آن خواسته را اجرا مي كند.

مهم ترين بخش از مراحل قانون جذب اين است كه خواسته ي خود را با تمام وجود احساس كنيد، همان حسي كه در زمان رسيدن به هدف خود داريد، حالا داشته باشيد؛ طوري كه انگار همين حالا به آن رسيده ايد و از آن شماست.

رفتار، كلام و افكار شما بايد به گونه اي باشد كه انگار همين حالا به هدف خود رسيده ايد. اين امر مهم ترين مرحله از مراحل قانون جذب است، چون اين مرحله ، نقطه اي است كه قانون جذب با قدرت شروع به كار مي كند، حتي گاهي ديگر احساس نمي كنيد به آن نياز داريد، چون با باوري قوي كه در وجود شماست ايمان داريد كه واقعا هدف خود را در آغوش گرفته ايد و هم اكنون متعلق به شماست. اينجاست كه كائنات و هستي با توجه به اين احساس شما، آن را به واقعيت مبدل كرده و شما دريافتش مي كنيد.

مراحل قانون جذب

به عنوان مثال
اگر ميخواهيد ثروتمند شويد، بايد احساس فردي ثروتمند را داشته باشيد. در تمام لحظات زندگي همين حس را لمس كنيد.
زماني كه به خريد مي رويد ، پياده روي مي كنيد، رانندگي مي كنيد، به رستوران مي رويد، در هر لحظه حس ثروتمند بودن را در خود لمس كنيد. شما مانند يك كارت بانكي با ميلياردها پول هستيد و با اراده اي قوي به خود اجازه دهيد به مغازه هاي لاكچري برويد، و هر لحظه بيشتر از قبل حس ثروتمند بودن را در خود داشته باشيد تا با اين احساس جديد ، كم كم باورها و الگوهاي ذهني جديد جايگزين باورهاي قبلي شوند و ضميرناخودآگاه و كائنات دست به دست هم دهند تا در دنياي واقعي احساس شما را محقق كنند. قبل از تحقق هر هدفي ، احساس رسيدن به آن را لمس كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۷:۰۵ توسط:سارا اميدي صدر موضوع: نظرات (0)

اعتماد به نفس بالا

به طور خلاصه ، اعتماد به نفس بالا نظر شما در مورد خود و توانايي هايتان است. مي تواند زياد ، كم يا جايي بين آن باشد. در حالي كه هر كس گهگاهي در مورد خود شك دارد ، عزت نفس پايين مي تواند احساس ناامني و بي انگيزگي در شما ايجاد كند اين ميتواند اعتماد به نفس بالا شما را به خطر بيندازد. شايد بتوانيد مواردي را كه در عقيده شما درباره خود تأثير مي گذارد شناسايي كنيد (شايد مورد آزار و اذيت قرار مي گيريد ، يا اينكه احساس تنهايي مي كنيد) ، يا اين مي تواند يك رمز و راز باشد. در هر صورت ، اگر فكر مي كنيد چگونه به اعتماد به نفس بالا برسيد، در اينجا برخي از نكات برتر ما آورده شده است.

1. براي داشتن اعتماد به نفس بالا با خود خوب باشيد
صداي كوچكي كه به شما مي گويد شما آن را مي كشيد (يا نه) بسيار قدرتمندتر از آن است كه فكرش را بكنيد. سعي كنيد با خود مهربان باشيد تا به اعتماد به نفس بالا برسيد و اگر بلغزانيد ، سعي كنيد هرگونه افكار منفي را به چالش بكشيد. يك قانون خوب اين است كه با خود صحبت كنيد همان روشي كه با همسرانتان صحبت مي كنيد. اين ممكن است در ابتدا واقعاً سخت باشد ، اما تمرين كامل مي شود. اگر چند نشانگر مي خواهيد ، نكات ما را براي صحبت در مورد خود بررسي كنيد.

سعي كنيد: نوشتن سه موردي كه درباره خودتان دوست داريد اينطوري اعتماد به نفس بالا داشتن مثل آب خوردن مي ماند.

2. براي داشتن اعتماد به نفس بالا خودتان را با ديگران مقايسه نكنيد.
مقايسه خود با افراد ديگر يك روش مطمئني براي شروع احساس پوستي است. سعي كنيد روي اهداف و دستاوردهاي خود تمركز كنيد اينطوري خيلي زودتر به اعتماد به نفس بالا ميرسيد ، نه اينكه آنها را در برابر اهداف ديگران بسنجيد. هيچ كس به چنين فشارهايي احتياج ندارد!

3. براي داشتن اعتماد به نفس بالا متحرك شويد
ورزش يك روش عالي براي افزايش انگيزه ، تعيين اهداف و رسيدن به اعتماد به نفس بالا است. عرق شكستن همچنين باعث ترشح اندورفين ، هورمون هاي خوب بدن مي شود.

4. براي داشتن اعتماد به نفس بالا فراموش نكنيد كه هيچ كس كامل نيست
هميشه سعي كنيد بهترين نسخه از خود باشيد ، اما پذيرفتن اينكه كمال يك هدف غير واقعي است نيز مهم است.

5- به ياد داشته باشيد كه همه اشتباه مي كنند
براي يادگيري و رشد شما بايد مرتكب اشتباه شويد ، بنابراين اگر فراموش كرديد CTRL + S را براي يك وظيفه بسيار مهم بزنيد ، خود را كتك نزنيد. همه آنجا بوده اند.

6. بر آنچه مي توانيد تغيير دهيد تمركز كنيد
آسان است كه به همه چيزهايي كه از كنترل شما خارج نيستند آويز شويد ، اما به موفقيت هاي زيادي نخواهد رسيد. درعوض ، سعي كنيد انرژي خود را معطوف شناسايي مواردي كنيد كه تحت كنترل شما هستند و ببينيد چه كاري مي توانيد در مورد آنها انجام دهيد. درباره چگونگي پذيرش چيزهايي كه از كنترل شما خارج نيست بيشتر بخوانيد.

سعي كنيد: نوشتن يك چيز كه از آن راضي نيستيد و سه راه براي تغيير آن.

7. كاري را انجام دهيد كه شما را خوشحال كند
اگر وقت خود را صرف انجام كارهايي مي كنيد كه از آنها لذت مي بريد ، به احتمال زياد مثبت فكر مي كنيد. سعي كنيد هر روز در زمان كمي برنامه ريزي كنيد. اگر اين زمان صرف خواندن ، پخت و پز يا فقط كمي روي كاناپه كردن باشد ، اگر باعث خوشحالي شما مي شود ، براي آن وقت بگذاريد.

 

8. چيزهاي كوچك را جشن بگيريد
امروز صبح به موقع بلند شدي. تيك بزن تخمهايت را به كمال شكار كردي. برنده شدن جشن پيروزي هاي كوچك راهي عالي براي ايجاد اعتماد به نفس و احساس بهتر نسبت به خود است.

سعي كنيد: نوشتن سه كاري كه در پايان هر روز به خوبي انجام داده ايد.

9. كف دست باشيد
مفيد و ملاحظه كار بودن براي ديگران مطمئنا روحيه آنها را افزايش مي دهد ، اما همچنين باعث مي شود احساس خوبي نسبت به خود داشته باشيد

10. خود را با يك جوخه حامي محاصره كنيد
افرادي را پيدا كنيد كه باعث مي شوند شما نسبت به خود احساس خوبي داشته باشيد و از افرادي كه تمايل دارند تفكر منفي شما را تحريك كنند اجتناب كنيد.


برچسب: اعتماد به نفس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۹:۳۷ توسط:سارا اميدي صدر موضوع: نظرات (0)

اعتماد به نفس بالا

به طور خلاصه ، اعتماد به نفس بالا نظر شما در مورد خود و توانايي هايتان است. مي تواند زياد ، كم يا جايي بين آن باشد. در حالي كه هر كس گهگاهي در مورد خود شك دارد ، عزت نفس پايين مي تواند احساس ناامني و بي انگيزگي در شما ايجاد كند اين ميتواند اعتماد به نفس بالا شما را به خطر بيندازد. شايد بتوانيد مواردي را كه در عقيده شما درباره خود تأثير مي گذارد شناسايي كنيد (شايد مورد آزار و اذيت قرار مي گيريد ، يا اينكه احساس تنهايي مي كنيد) ، يا اين مي تواند يك رمز و راز باشد. در هر صورت ، اگر فكر مي كنيد چگونه به اعتماد به نفس بالا برسيد، در اينجا برخي از نكات برتر ما آورده شده است.

1. براي داشتن اعتماد به نفس بالا با خود خوب باشيد
صداي كوچكي كه به شما مي گويد شما آن را مي كشيد (يا نه) بسيار قدرتمندتر از آن است كه فكرش را بكنيد. سعي كنيد با خود مهربان باشيد تا به اعتماد به نفس بالا برسيد و اگر بلغزانيد ، سعي كنيد هرگونه افكار منفي را به چالش بكشيد. يك قانون خوب اين است كه با خود صحبت كنيد همان روشي كه با همسرانتان صحبت مي كنيد. اين ممكن است در ابتدا واقعاً سخت باشد ، اما تمرين كامل مي شود. اگر چند نشانگر مي خواهيد ، نكات ما را براي صحبت در مورد خود بررسي كنيد.

سعي كنيد: نوشتن سه موردي كه درباره خودتان دوست داريد اينطوري اعتماد به نفس بالا داشتن مثل آب خوردن مي ماند.

2. براي داشتن اعتماد به نفس بالا خودتان را با ديگران مقايسه نكنيد.
مقايسه خود با افراد ديگر يك روش مطمئني براي شروع احساس پوستي است. سعي كنيد روي اهداف و دستاوردهاي خود تمركز كنيد اينطوري خيلي زودتر به اعتماد به نفس بالا ميرسيد ، نه اينكه آنها را در برابر اهداف ديگران بسنجيد. هيچ كس به چنين فشارهايي احتياج ندارد!

3. براي داشتن اعتماد به نفس بالا متحرك شويد
ورزش يك روش عالي براي افزايش انگيزه ، تعيين اهداف و رسيدن به اعتماد به نفس بالا است. عرق شكستن همچنين باعث ترشح اندورفين ، هورمون هاي خوب بدن مي شود.

4. براي داشتن اعتماد به نفس بالا فراموش نكنيد كه هيچ كس كامل نيست
هميشه سعي كنيد بهترين نسخه از خود باشيد ، اما پذيرفتن اينكه كمال يك هدف غير واقعي است نيز مهم است.

5- به ياد داشته باشيد كه همه اشتباه مي كنند
براي يادگيري و رشد شما بايد مرتكب اشتباه شويد ، بنابراين اگر فراموش كرديد CTRL + S را براي يك وظيفه بسيار مهم بزنيد ، خود را كتك نزنيد. همه آنجا بوده اند.

6. بر آنچه مي توانيد تغيير دهيد تمركز كنيد
آسان است كه به همه چيزهايي كه از كنترل شما خارج نيستند آويز شويد ، اما به موفقيت هاي زيادي نخواهد رسيد. درعوض ، سعي كنيد انرژي خود را معطوف شناسايي مواردي كنيد كه تحت كنترل شما هستند و ببينيد چه كاري مي توانيد در مورد آنها انجام دهيد. درباره چگونگي پذيرش چيزهايي كه از كنترل شما خارج نيست بيشتر بخوانيد.

سعي كنيد: نوشتن يك چيز كه از آن راضي نيستيد و سه راه براي تغيير آن.

7. كاري را انجام دهيد كه شما را خوشحال كند
اگر وقت خود را صرف انجام كارهايي مي كنيد كه از آنها لذت مي بريد ، به احتمال زياد مثبت فكر مي كنيد. سعي كنيد هر روز در زمان كمي برنامه ريزي كنيد. اگر اين زمان صرف خواندن ، پخت و پز يا فقط كمي روي كاناپه كردن باشد ، اگر باعث خوشحالي شما مي شود ، براي آن وقت بگذاريد.

 

8. چيزهاي كوچك را جشن بگيريد
امروز صبح به موقع بلند شدي. تيك بزن تخمهايت را به كمال شكار كردي. برنده شدن جشن پيروزي هاي كوچك راهي عالي براي ايجاد اعتماد به نفس و احساس بهتر نسبت به خود است.

سعي كنيد: نوشتن سه كاري كه در پايان هر روز به خوبي انجام داده ايد.

9. كف دست باشيد
مفيد و ملاحظه كار بودن براي ديگران مطمئنا روحيه آنها را افزايش مي دهد ، اما همچنين باعث مي شود احساس خوبي نسبت به خود داشته باشيد

10. خود را با يك جوخه حامي محاصره كنيد
افرادي را پيدا كنيد كه باعث مي شوند شما نسبت به خود احساس خوبي داشته باشيد و از افرادي كه تمايل دارند تفكر منفي شما را تحريك كنند اجتناب كنيد.


برچسب: اعتماد به نفس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۹:۲۰ توسط:سارا اميدي صدر موضوع: نظرات (0)

ارتقا CTR و خريد سرچ گوگل با كليك

سفارش و خريد سرچ گوگل تجاري

(تاثير فوق العاده سريع و انفجار CTR - بدون ريسك طبيعي ارگانيك - جستجو كاربران ايراني از گوگل فارسي در موبايل يا دسكتاپ يا هر دو)
مناسب ارتقا فوري جايگاه عبارات كليدي سايت هاي بين صفحه 20 تا رديف نخست صفحه 1 گوگل و مناسب ارتقا تمامي كلمات پررقابت 200 ثانيه اي تضميني

انفجار ctr

جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري
صفحه 1 گوگل رديف 1 گوگل ديگر رويا نيست . Google ميداند كه CTR صفحه نخست و رتبه 1 گوگل حداقل 25 تا 70 درصد است، حال اگر سايتي CTR پايين تري داشته باشد به طور حتم گزينه مناسبي براي حضور جايگاه نخست و رتبه 1 گوگل نيست و جايگاه خود را از دست ميدهد. با بسته هاي جستجو و كليك ارگانيك گوگل نسخه تجاري ctr تك تك كلمات كليدي سايت خود را منفجر كنيد !(99.9% CTR)! (تبديل رويا به واقعيت) براي اولين بار توسط شيك رنك ممكن شد در گذشته ارتقا CTR بيش از 10 درصد ممكن نبود و همچنان در هيچ سايت و بسته ديگري امكان پذير نخواهد بود با بسته هاي ابتدايي آغاز كنيد تا به باور اين افتخار پي برده سپس انفجار واقعي را در گوگل بصورت حرفه اي براي كليه كلمات كليدي سايتتان را رقم بزنيد. فرض كنيد در يك بسته كليك گوگل نسخه تجاري فقط 100 نفر عبارت كليدي سايت شما را جستجو كنند و 100 كليك صورت بگيرد نسبت جستجو و نرخ كليك منجر به افزايش 100% Average CTR مي گردد .
اين فرايند بكلي به گوگل واكنش مثبت و تعامل بازديد كننده گان نسبت به سايت را با جستجو و كليك باكيفيت و ارگانيك ثابت مي كند و بلعكس اگر نرخ جستجو و كليك سايتي در نتايج جستجو گوگل ضعيف باشد با افت و كاهش CTR روبرو بوده و جايگاه كلمات كليدي و سايت تنزل پيدا خواهد كرد.
نكته: در اين سرويس كليه جستجو ها و كليك ها بصورت پيش فرض از نتايج فارسي با كاربران و IP هاي ايراني خواهد بود كه Dwell Time و زمان ماندگاري هر يوزر بعد از كليك تا لحظه خروج از سايت 200 ثانيه باشد.
 
لينك سفارش جهت انفجار ctr تك تك عبارات كليدي سايت خود:
https://chicrank.com/cart.php?gid=30

منبع : شيك رنك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۶:۲۱ توسط:سارا اميدي صدر موضوع: نظرات (0)

انفجار ctr سايت و ارتقا رتبه گوگل در 7 روز

صفحه 1 گوگل رديف 1 گوگل ديگر رويا نيست .

با بسته هاي جستجو و كليك ارگانيك گوگل نسخه كولاك ctr تك تك كلمات كليدي سايت خود را منفجر كنيد !(99.9% CTR)! (تبديل رويا به واقعيت) براي اولين بار توسط شيك رنك ممكن شد در گذشته ارتقا CTR بيش از 10 درصد ممكن نبود و همچنان در هيچ سايت و بسته ديگري امكان پذير نخواهد بود با بسته هاي ابتدايي آغاز كنيد تا به باور اين افتخار پي برده سپس انفجار واقعي را در گوگل بصورت حرفه اي براي كليه كلمات كليدي سايتتان را رقم بزنيد.

فرض كنيد در يك بسته كليك گوگل نسخه كولاك فقط 100 نفر عبارت كليدي سايت شما را جستجو كنند و 100 كليك صورت بگيرد نسبت جستجو و نرخ كليك منجر به افزايش 100% Average CTR مي گردد .

اين فرايند بكلي به گوگل واكنش مثبت و تعامل بازديد كننده گان نسبت به سايت را با جستجو و كليك باكيفيت و ارگانيك ثابت مي كند و بلعكس اگر نرخ جستجو و كليك سايتي در نتايج جستجو گوگل ضعيف باشد با افت و كاهش CTR روبرو بوده و جايگاه كلمات كليدي و سايت تنزل پيدا خواهد كرد.

نكته:

  1.  در اين سرويس كليه جستجو ها و كليك ها از نتايج فارسي با كاربران و IP هاي ايراني خواهد بود كه Dwell Time و زمان ماندگاري هر يوزر از لحظه جستجو و كليك تا خروج از سايت نيز حداقل از 30 ثانيه شروع مي شود و در بسته هاي ويژه تا 2,5 دقيقه متفاوت خواهد بود .
  2.  با توجه به اينكه ما از اين سرويس در پروژه هاي خود استفاده مي كنيم ظرفيت اين سرويس محدود بوده و غير قابل تمديد است

سرويس جستجو و كليك ارگانيك گوگل نسخه كولاك چه كاربردها و امكاناتي دارد :

  • انفجار و ارتقا فوري و همزمان Total Impressions , Total Clicks
  • انفجار و ارتقا فوري 99.9% Average CTR نمونه 1 نمونه 2
  • انفجار و ارتقا فوري Average position
  • ارتقا فوري رتبه سايت و كلمات كليدي در گوگل تا رديف برتر Google
  • ارتقا رنك الكسا ايران و جهاني
  • قابليت انتخاب نوع آي پي ايراني يا خارجي
  • قابليت انتخاب محيط جستجو موبايل يا دسكتاپ
  • قابليت ثبت آمار و نمايش در گوگل سرچ كنسول و Alexa

برچسب: ارتقا ctr،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۷:۱۹ توسط:سارا اميدي صدر موضوع: نظرات (0)