اجتماعي اجتماعي .

اجتماعي

كارما

معني كلمه كارما (كارما چيست)
حالا كه داريد با كارما و قوانين كارما آشنا ميشويد خوبه كه با اصطلاحات تخصصي آن نيز آشنا شويد تا متوجه شويد كه كارما دقيقا در لغت به چه معنا است و در اصطلاح به چه معنايي مورد استفاده قرار ميگيرد. كارما در لغت كه به آن كرمه يا كرمن (به سانسكريت: कर्म) هم ميگويند به معناي عملكرد فرد در زندگي است. اما كارما در اصطلاح يعني هر عملي كه از شما سر بزند نتايج كيهاني اي را به همراه دارد كه اين نتيجه ميتواند انتقام الهي و يا پاداش الهي باشد. كه به ضرب المثل معروف «هر چه بكاري همان را درو خواهي كرد» اشاره دارد.

معني اصلي قانون كارما چيست؟ كارما به زبان ساده
 

 

من در ميان دانشجويان دوره قانون جذب متوجه شدم كه قانون كارما براي بسياري يك مفهوم گنگ است. حتي در كتاب هاي موفقيت اين مفهوم به صورت شخصي و بر حسب ضرورت تفسير شده است. قانون كارما براساس قوانين نيوتن نيز توضيح داده مي شود. بر اساس قانون سوم نيوتن هر عملي عكس العملي دارد. يعني اگر بر جسمي نيرويي در جهتي وارد شود؛ نيروي عكس العملي مساوي ولي مخالف جهت آن عمل مي كند. دقيقا قانون كارما نيز به همين شكل عمل مي كند. كارما مي گويد اگر شما امروز كار بدي انجام دهيد، نتيجه اين كارتان به زندگي شما بازخواهد گشت. قانون كارما مي گويد نتايج كار خوب يا بد شما در همين جهان و زندگي بعدي گريبان شما را خواهد گرفت.

ما در اين مقاله قصد داريم قانون كارما را به نحوي بيان كنيم تا يك درك ملموس از مفهوم كارما داشته باشيد. براي بيان مفهوم كارما و قانون كارما يك مثال ساده ضروري است. فرض كنيد همه ما مي‌خواهيم به مردم در حد توان خود كمك كنيم.

مثلاً فرد نابينايي را ياري كنيم، به موسسه محك كمك كنيم،
به افراد بي‌خانمان كمك مالي كنيم،
با كودكان كار مهربان باشيم و غيره.

حال دو سوال مطرح مي‌شود: چقدر احتمال دارد شخصي كه به او كمك كرده‌ايم، پاسخ خوبي، ما را بدهد؟ چقدر احتمال دارد كه عمل ما يك منبع از انرژي مثبت ايجاد نمايد؟! اين يك مثال خيلي ساده از كارما درباره مسائل روزمره است. البته كارما بصورت منفي نيز وجود دارد.

گاندي به سادگي اما بسيار عميق مفهوم قانون كارما را توضيح مي‌دهد:

«انسان چيزي جز محصول افكارش نيست. او به همان چيزي تبديل مي‌شود كه بدان فكر مي‌كند.»
قانون كارما يكي از قديمي‌ترين مفاهيم معنوي/مذهبي در جهان است. مدت‌ها قبل از مسيحيت و يهود، مفهوم قانون كارما به طور گسترده در شرق پذيرفته شده بود. چرا كه نه؟ منطقي است. اين اعتقاد كه اعمال گذشته بر سرنوشت ما در حال اثر مي‌گذارند، كاملاً منطقي به نظر مي‌آيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۲۰:۴۲ توسط:سارا اميدي صدر موضوع: نظرات (0)

هيپنوتيزم براي خواب

” پاول كلي” از انستيتو خواب و علوم اعصاب دانشگاه آكسفورد چنين اذعان مي‌دارد كه هم‌اكنون جامعه در ميانه يك بحران كمبود خواب به سر مي‌برد؛ چرا كه ساعات كاري، ما را مجبور مي‌كند خود را با شرايطي غير طبيعي و نامناسب براي ساعت دروني بدنمان انطباق دهيم. هيپنوتيزم براي خواب
“كلي” در مصاحبه با خبرنگار گاردين چنين گفت:«اين يك مسأله بزرگ در جامعه است. ما معمولاً با يك جامعه دچار محروميت از خواب به ويژه در گروه سني ۱۴ الي ۲۴ سال مواجه هستيم. اين امر موجب بروز صدمات جدي به سلامتي بدن، كارايي و سلامتي ذهني مي‌گردد.» هيپنوتيزم براي خواب
در پايان يادآوري مي كنم:

اختلال خواب يك چاقوي دو لبه بسيار تيز است.

تحقيقات روان شناسان ثابت كرده: هيپنوتيزم براي خواب

از يك طرف اگر شما مشكلات روان پريشي داشته باشيد،

خواب شما نظم و كيفيت خود را از دست مي دهد. هيپنوتيزم براي خواب

و از طرف ديگر خود اختلال درازمدت در خواب، عامل وحشتناكي براي بروز و تشديد اختلالات رواني مزمن و جدي محسوب مي شود.

چرا من بايد اين محصول را انتخاب كنم؟
مزاياي محصولات خودهيپنوتيزم ما چيست؟

فايل صوتي هيپنوتيزم براي خواب بگونه اي طراحي شده كه ابتدا تمام ارتعاشات و تنيدگي هاي اندام و عضلاني را در شما رفع و رها كرده و بعد از آن، فركانس مغز شما را آنقدر پايين مي آورد كه جريان آرامي از آرامش واقعي تمام وجود شما را دربر مي گيرد.

ذهن شما به تدريج خالي از هر فكر و نگراني شده و بصورت ناآگاهانه بر تنفس، تك تك جوارح و عضلات متمركز مي شويد و آرامش را در نقاط مختلف تزريق مي كنيد.

پس از آرام كردن گفتگوهاي ذهن و شل و رها كردن تمام عضلات از فرق سر تا كف پا، با تلقينات روانكاوانه كه بسيار هوشمندانه انتخاب شده اند، شما به تدريج از هوشياري به فضاي نيمه هوشيار و آلفا سفر مي كنيد.

تمام وجود شما را آرامش و لذت و خشنودي كودكانه اي بدور از هرگونه فكر خارجي دربر مي گيرد. هيپنوتيزم براي خواب

شما ابتدا تن آرامي را تجربه مي كنيد و پس از آن ذهن و روان شما تجربه كاملا متفاوتي از آرامش خالص دروني را تجربه خواهد كرد.

در نهايت هم يك خواب بسيار عميق و دلچسب را خواهيد داشت كه هرگز قبلا تجربه نكرده ايد. روياي خواب ناگهان شما را از سرزمين نگراني و تنش و چالش هاي فكري ربوده و با خود به سرزمين آرزو مي برد. هيپنوتيزم براي خواب

شما آرام ترين شب خود را تجربه خواهيد كرد و اثرات اين حال خوب تا مدتها در شما مي ماند.

با تكرار اين فايل در روزهاي بعد شما نسبت به خواب عميق و ارادي شرطي خواهيد شد. هيپنوتيزم براي خواب

با هر بار استفاده از اين فايل كمي از تنشهاي بدن و روان شما كاهش مي يابد و درپايان هفتمين روز شما خود اولين كسي خواهيد بود كه متوجه تغييرات در خود خواهيد شد.

بي شك همه ما از اثرات مخرب استرس و اضطراب بر جسم و جان، به اندازه كافي اطلاع داريم، اين محصول داروي ضد استرس و اضطراب است و شما بعد از يك جلسه استفاده از آن به اين موضوع پي خواهيد برد. هيپنوتيزم براي خواب

يكي از ويژگيهاي منحصر بفرد اين محصول نسبت به محصولات مشابه، سادگي كاربرد و تضمين موثر بودن آن است و دليل اين ادعا هم همانطور كه در فايل توضيحات همراه محصول گفته شده بخاطر آن است كه تكنيكي كه در طراحي و اجراي آن بكار رفته تركيبي از مديتيشن هندوها، هيپنوتيزم و روانشناسي است. شما بدون آنكه لازم باشد از اين روشها و موضوعات چيزي بدانيد از نتايج آنها سود خواهيد برد. هيپنوتيزم براي خواب

در اين روش، فركانس كاركرد ذهن و مغز شما از آلفا هم پايين تر رفته و به سطح آگاهي ضمير ناخودآگاه مي رسيد و در نتيجه هر تلقيني در اين سطح هوشياري در ضمير ناخودآگاه به يك باور و اعتقاد بدل مي شود و در نتيجه ماندگاري اثر آن نسبت به محصولات مشابه كه دانشجويان بنده آزموده اند، بسيار موثرتر و عميق تر و طولاني مدت تر خواهد بود.

از نظر قيمت هم كاملا منصفانه و رقابتي است. هيپنوتيزم براي خواب

(فراموش نكنيم زحمات و هزينه هاي توليد محتوا بسيار بالاست.)

توصيه مي شود زمان بكارگيري در ابتداي كار در ساعات پايان شب و يا بعد از صرف غذا در ظهر صورت گيرد.

اما بهتر است هرگز با شكم بسيار پر و يا خيلي گرسنه اين كار را نكنيد.(توضيحات در فايل راهنما آمده است.)

با تكرار و در اوايل هفته دوم شما كم كم نسبت به خواب سنگين راحت شرطي شده و ذهن شما قادر خواهد بود كنترل مكانيزم خواب و بيداري شما را دوباره بدست گيرد.

بعد از مدتي تمرين شما نيز مثل من قادر خواهيد بود هر لحظه و هرجا و در هر شرايطي اگر اراده كرديد، بخوابيد.
دوستاني كه مشاوره مي گرفتند را به توانايي رسانديم كه قادر هستند ايستاده و چند ثانيه خواب بسيار عميق را در خود ايجاد كنند!
اين كار سختي نيست!!! هيپنوتيزم براي خواب
تعجب نكنيد. خيلي آسان است و شما نيز براحتي تكنيك اين كار را، البته با تمرين و تكرار خواهيد آموخت!!!


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۷:۰۸ توسط:سارا اميدي صدر موضوع: نظرات (0)