اجتماعی اجتماعی .

اجتماعی

جفت روحی

اولین خصوصیت جفت روحی: شما مجبور به خود سانسوری نیستید.
اصلی ترین خصوصیت جفت روحی این است که شما در کنار او خود واقعیتان هستید. مجبور نیستید نقش بازی کنید یا دسته ای از خصیصه های اخلاقی خود را بروز ندهید. می توانید به راحتی افکار و احساساتتان را بیان کنید و خود واقعیتان باشید، بدون اینکه ترس از این موضوع داشته باشید که پذیرفته و یا دوست داشته نشوید. جفت روحی هیچ گاه شما را بخاطر خصوصیات اخلاقیتان پس نمیزند و طرحواره نقص و شرم و طرحواره رها شدگی را در شما فعال نمیکند.

دومین خصویت جفت روحی: قلب خود را با شما به اشتراک می گذارد.
جفت روحی شما بی شک در مورد رابطه ای که با شما دارد و احساسش ریسک پذیر است و بدون کوچک ترین ترسی، تمام قلبش را با شما به اشتراک می گذارد او اعتماد به نفس کنار شما بودن و ابراز احساسات کردن را دارد. اگر با شخصی در ارتباط هستید که به سختی می توانید در وی اثر کنید و هیچ تمایلی در به اشتراک گذاری احساسش با شما ندارد، شاید در انتخاب زوج روحی خود اشتباه کرده اید.
سومین خصوصیت جفت روحی: اعتماد متقابل
بی شک اگر با زوج روحی خود در ارتباط باشید، او به شما اعتماد کامل دارد و از به اشتراک گذاشتن رازهایش با شما، کوچکترین هراسی به دل راه نمی دهد. او شجاعات و اعتماد در میان گذاشتن تمام راز هایش (حتی شرم آور ترین خاطرات) با شما را دارد و می داند که، همچنان مورد محبت و عشق شما قرار می گیرد.
چهارمین خصوصیت جفت روحی: برنامه ریزی برای آینده
اگر فردی که با او در ارتباط هستید، هیچ برنامه ای برای آینده مشترکتان ندارد. اگر هیچ صحبتی از آینده مشترکتان نمیکند. اگر شما نمیدانید که سر انجام این رابطه قرار است به کجا ختم شود و هربار که صحبت را به آینده می کشید، طفره می رود. این موضوع نوعی زنگ خطر است که شاید در انتخاب جفت روحی خود اشتباه کرده اید.
آیا جفت روحی تنها باید جنس مخالف باشد؟ 
همانطور که پسشتر در تعریف جفت روحی عنوان کردیم، هر شخص میتواند چندین جفت روحی داشته باشد. جفت های روحی شما قطعا تاثیرات عمیقی بر پیشرفت شما دارند. و طبق قانون کارما شما قطعا در زندگیتان با جفت روحی خود ملاقات خواهید کرد. چرا که هدف از پیدایش جفت روحی تعادل روحی و درک روابط کارمایی است. پس الزاما جفت روحی از جنس مخالف نیست گاهی میتواند یک دوست، یک مربی  یا حتی یک همراه باشد که در ادامه به تعریف هر یک میپردازیم.
جفت روحی از نوع دوست
دوستان روحی از آن جمله از جفت های روحی هستند که با اینکه میتوانند هم جنس شما باشند اما کنار آنها سرشار از آرامش هستید. شاید برای خودتان هم گاهی عجیب باشد که چطور با این دوستتان انقدر راحت هستید. شما به سادگی تمام رویاها، اهداف، احساسات و ارزش های خود را با او درمیان میگذارید.

 


جفت روحی از نوع یک آموزگار:

 


معلمان روحی دقیقا همان افرادی هستند که در زندگی ما وارد میشوند تا درسی را به ما بیاموزند، معلم روحی در قالب های مختلفی از جمله، یک دوست، معشوق و یا حتی یکی از اعضای خانوادتان در زندگیتان ظاهر میشود، اما آن چیزی که قطعیست این است که هدف کائنات از قرار دادن این شخص بر سر راه شما این بوده است که درسی را به شما بیاموزند.
جفت روحی از نوع یک گروه:
در گروه همراهان روحی شما شگفت زده میشوید و البته بیشترین ویژگی های شبیه به جفت روحی را همین گروه دارند. همراهان روحی ما را بیش از دیگران می فهمند، به ما عشق می ورزند و به ما توجه می کنند.
چگونه فرکانس جذب جفت روحی ثبت نام کنیم؟
از گذشته تا کنون هر اقدامی که بشر انجام داده است، به هدف جلب احساس رضایت بیشتر در زندگی بوده است. مثلا ما به مسافرت می رویم، ماشین تازه ای می خریم، به خانه جدیدی نقل مکان می کنیم و هزاران مورد مشابه دیگر تا احساس رضایتمندی بیشتری داشته باشیم. هدف ما از انجام هرکاری در زندگی، رسیدن به حال خوبتر، آرامش بیشتر و احساس رضایت بیشتر است. نیاز عاطفی و احساس عشق شاید زیباترین احساسی است که، خداوند در وجود ما قرار داده است.پس کاملا طبیعی است که، هر فردی به دنبال جذب جفت روحی خود باشد تا کنار آن، حال خوب بیشتری را تجربه کند. تمام افراد، فارغ از اینکه چه کاراکتر شخصیتی ای دارند، به دنبال جذب جفت روحی خود هستند تا کنارش به آرامش برسند. در ادامه به برسی چهار مرحله تضمینی که، برای جذب جفت روحی خود باید طی کنید می پردازیم.
مرحله اول جذب زوج روحی: خودتان و خواسته هایتان را بشناسید.

در تعریف جفت روحی اشاره کردیم که، جفت روحی شخصی است که بیشترین شباهت را به ما دارد. پس در قدم اول خودتان را به خوبی بشناسید. بدانید که چه کسی هستید و از زندگی چه چیزی می خواهید!هدفتان از ازدواج چیست؟ صرفاً داشتن یک جفت روحی، یا شخصی که کنارش آرامش داشته باشید؟!!!یادتان باشد که طبق قانون جذب هر چیزی همانند خود را جذب می کند! پس برای جذب جفت روحی توصیه می کنیم که، ابتدا خود را به خوبی بشناسید. اخلاقیات خود را صادقانه بررسی کنید. تمام ما سرشار از صفات مثبت و منفی هستیم. مهم این است که اعتماد به نفس پذیرش نقاط ضعفمان را داشته باشیم؛ در این حالت است که متوجه میشویم طرحواره ای درون ما فعال نیست. همچنین عزت نفس بالایی داشته باشیم و نقاط قوت خود را نفی نکنیم. سفر به درون را آغاز کنید. قبل از اینکه به دنبال جذب جفت روحی خود باشید تا دنیا رو از دریچه چشم آن ببینید، خودتان را پیدا کنید. اگر خودتان را نشناسید، اگر ندانید چه چیزهای خوشحال و چه چیزهایی ناراحتتان می کند، نمی دانید که به دنبال چه شخصیتی با چه ویژگی هایی می گردید!
تذکر: توصیه می کنیم که این کار را جدی بگیرید و برای آن زمان بگذارید. با یک ساعت و یک روز نمی شود به خودشناسی رسید. برای شناخت خودتان وقت بگذارید. چه کسی از شما برای دریافت توجه و تمرکزتان، شایسته تر است؟ بهترین راه شناخت خود انجام مدیتیشن های مستمر است. سعی کنید ابتدا به آرامش برسید سپس درونیات خود را کشف کنید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۱۲:۳۸ توسط:سارا امیدی صدر موضوع: نظرات (0)