اجتماعی اجتماعی .

اجتماعی

پولسازی

چهارراه پولسازی (گامهای خود را استوار بردارید)

اگر در یکی از دوره های آموزشی  برای مثال ، دوره پولسازی شرکت کرده اید لطفا دیدگاه و نظرات خود را در پایین این صفحه برای دیگران کاربران به اشتراک بگذارید؟ هر چه بیشتر به دیگران آموزش میدهم خودم هم بیشتر یاد میگیرم. یکی از ایده های کسب درآمد در منزل برای زنان بسیار مناسب میباشد و ما به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت، ایده طراحی و نقاشی بر روی سفال میباشد. ۳ - داره اقرار میکنه که تو یه گروهی هست که یکی از ایتماش اینه که میگه باید مبلغ حداقل ۵ میلیارد داشته باشید تا بتونید وارد گروه بشید و … هدف او از تأسیس مؤسسهی بینالمللی آموزش تجارت و پولسازی ، خارج کردن فوتوفنِ ایجاد کسبوکارهای موفق و ترفندهای پول از دست گروهی معدود از ثروتمندان و یاددادن آن به دیگر اقشار جامعه بود. مجید انصاری، مدل معروف ایرانی است که از سال 1380 تا امروز در عرصه مدلینگ ایران و سطوح بینالمللی فعال است.

رابرت کیوساکی از پا ننشست و کسبوکارِ تولید پولسازی مردانهی خاصی را آغاز کرد که بهزودی به یک کالای مالتی میلیون دلاری در تمام آمریکا و اروپا و بخشی از کشورهای آسیایی تبدیل شد، سپس مؤسسهی بینالمللی آموزش تجارت و سرمایهگذاری را تأسیس کرد. حتماً یک تجارت جانبی برای خود دست و پا کنید. تصادفی نیست که خردگرایی مکتب دکارت نیروهای تکامل تاریخی را هرگز نمیدید و آنچه را در مورد گذشته به کار میبرد، برنامهای برای آینده اعلام میکرد و میگفت آدمی باید با علم و وقوف کامل به آنچه میکند، تا جایی که در توان عقلی اوست دست به طراحی تمدن و نظم اجتماعی بزند. شرکت Snapp (تاکسی یاب سابق) در یک سال پیشرفت بسیاری داشته و انتظار می رود مورد استقبال بیشتری نیز قرار گیرد. همه این موفقیتها، رابرت کیوساکی را به نوشتن کتابها و مقالات بیشتری تشویق و ترغیب کرد. فرض را بر این بگیریم که سایه جنگ بر کشور نباشد اما همین قدر که کشوری در صحنه بین الملل تهدیدکننده صلح و امنیت باشد برای آن از لحاظ سیاسی، اقتصادی و سرمایه گذاری بسیار مضر خواهد بود. با عرض سلام و احترام افرادی که تمایل به کسب درآمد دلاری دارند میتوانند با ثبت نام در صندق های سرمایه گذاری شروع به فعالیت کنند و آخر ماه سود خود را بر اساس دلار(تتر) دریافت کنند،چون قیمت دلار نسبت به ریال زیاد شده در نتیجه سود شما پایان هر ماه هم زیاد هست.برای کسب اطلاعات بیشتر بعد از ثبت نام با پشتیبان آنلاین سایت تمام سوالات و نحوه فعالیت در صندق سرمایه گذاری مطرح کنید.برای شروع وارد لینک زیر بشوید.

کیوساکی معتقد است که در عصر فعلی که عصر اطلاعات است توصیههای قدیمی از قبیل «به دانشگاه برو، شغلی برای خودت دست و پا کن، پول پس انداز کن، همه بدهیها و قرض هایت را پرداخت کن، برای طولانی مدت سرمایه گذاری کن، در چند زمینه مختلف سرمایه گذاری کن و… امروزه اما، ما در عصر دیگری زندگی میکنیم و باید اطلاعات خودمان را به روز کنیم. هر نقدی که با ادبیات محترمانه باشد، ما استقبال میکنیم. شاید در این راه مجبور باشیم که سختیها و دشواریهای بسیاری را تحملکنیم، اما در انتهای راه به هدف والایی دست پیدا میکنیم. به عبارتی در دنیای پیچیده امروز، چه بهتر که کلاف زندگیمان در هم نپیچد و زندگی سادهتری داشته باشیم تا ذهنمان هم آزادتر باشد. یکی دیگر از پرتکرارترین سوالاتی که از من پرسیده می شود این است که آیا برای کسب درآمد اینترنتی حتما باید سایت داشته باشیم یا نه؟

یکی دیگر از کتابهای آقای رابرت کیوساکی از سری کتابهای پدر پولدار «کتاب چهارراهِ نقدینگی پدر پولدار» است که در آن به مفاهیم اصلی آموزشهای مالی و روشهای مختلف کسب درآمد افراد مختلف در جامعه میپردازد. به تدریج شروع به یادگیری مسائل مختلف کنید و هز زمان مشخصی را برای یک موضوع مشخص، در نظر بگیرید. در این مرکز ، کفش هایی خاص ; برطبق سایز واقعی پا و با طرح و رنگ دلخواه بر اساس نظر مشتری دوخته می شود. اگر موقعیت خوبی داشته باشید و یک رزومه قوی با گواهینامههای مربوطه داشته باشید، مردم از خدمات شما حمایت میکنند و برای جذب مشتری در هر زمان و بدون توجه به هزینهها تلاش زیادی لازم نخواهد بود. اما مشکل این است که فقط تعداد معدودی از افراد حاضرند بهایش را بپردازند.” او در زمانهای که بیشتر از هر زمان دیگری در طول تاریخ، راه برای ثروتمند شدن وجود دارد؛ مهارت سرمایهگذاری و توسعه اندوخته مالی، و بهایی که باید در این راه بدهید را به شما نشان میدهد. این تور مخصوص پنج شنبه و جمعه ها می باشد; بسته به تعداد نفرات یک مینی بوس یا اتوبوس وجود دارد که بنا به درخواست بازمانده ها به قطعه های مختلف بهشت زهرا سر می زند و به هر کجایی که در نظر باشد می رود.

بر خلاف یک توزیع آماری استاندارد (که اکثریت افراد در آن در نزدیکی میانگین نمودار قرار دارند و انحرافهای زیاد از میانگین به ندرت اتفاق میافتد) توزیع پارتو با یک مقدار بسیار زیاد در مبدا شروع میشود، تحدبی در وسط ندارد و سپس به آهستگی به سمت انتهای ثروتمند نمودار نزول میکند که نشانگر این واقعیت است که تعداد انگشت شماری از افراد بی نهایت ثروتمند سهم بالایی از ثروت هر کشور را در اختیار دارند. حالا میدونم که S یا کارفرما چطوری میتونه بیاد سمت راست جدول وتبدیل بشه به یه I یا سرمایه گذار. اینترنتی شدن خریدها باعث شده است تا کسب و کارهای سنتی و مغازهدارها به سمت فروش آنلاین بیایند و درآمد چند برابری کسب کنند. پولسازی موضوعی بسیار مهم و سرنوشتسازی است زیرا افراد بسیاری رویای ثروتمند شدن دارند و با اینکار، میخواهند کیفیت زندگی خود را دگرگون کنند. این ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم این است که اگر تواناییهای گرافیکی دارید، باید بدانید مشتریان بسیاری برای کسب و کارشان بهدنبال لوگو، طراحهای گرافیکی و کارهای هنری هستند.

چون اگر به قول خودشون اینقدر وضع مالیشون خوب هست که 30 میلیون براش اصلا پولی به حساب نمیاد و نیازمند این پولها نیست و برای کارهای خیر انجام میده باید وقتی افرادی ندارن و یا باورهاشون به اندازه ای نیست که پول را قبلش بدن زیاد نسبت بهشون سخت گیر نباشه و خودشون قانون بخشش را رعایت کنند. تمیز کردن استخر شاید از معدود کارهای لیست ما باشد که نیازمند تخصص خاصی نیست و تنها به دقت عمل و قوای جسمانی نیازمند است. شما برای ایجاد کسب و کار ساخت عروسک های بافتنی نیازمند سرمایه بسیار زیادی نیستید و میتوانید با امکانات بسیار اندکی فعالیت خود را شروع کنید و سپس به گسترش فعالیت کاری خود بپردازید. پس از آشنایی کامل با مفاهیم آموزش مالی بهخوبی درخواهید یافت که راهحل مشکلات مالی، تغییر شغل و یا شغل دوم نیست بلکه تلاش برای تغییر ربع کاری در چهارراهِ نقدینگی است. خوب است بدانید که، قبل از نگارش کتاب پدر پولدار، پدر بیپول کیوساکی بازی چهارراه پولسازی ۱۰۱ را طراحی کرد و توانست در قالب یک بازی آموزشهای مالی را برای همه مردم توضیح دهد.

حتی ایده ای را معرفی کردیم که بدون سرمایه می توان درآمد بالای ۱۰ میلیون در ماه داشت آن هم با انجام دادن کار ساده ای خدماتی و مدیریت آن با تلفن. شما با هر میزان درآمد و دارایی و هر نوع شغل و کسبوکار؛ (حتی درصورتیکه بیکار باشید) با استفاده از آموزشهای این کتاب و دانلود کتاب صوتی یاد خواهید گرفت که چهکار کنید و چه نوع کاری داشته باشید تا بهجای اینکه شما برای پول کارکنید؛ پول برای شما کار کند! کاری که دکتر با ما مردم معمولی کرد اینحوری بود که گویی ظرف غذایی رو جلوی گرسنه ای گذاشت و گفت بخور ببین چقدر خوشمزه است و بعد که گرسنه مزه اش رو تائید کرد گفت حالا پولش بده تا غذا رو کامل بهت بدم بخوری. منظور ما از این فرصتها کسب درآمد است. منظور من از آن هدف والا، آرامش و آزادی است که به دست میآوریم. درباره کتاب فراتر از من: مؤلفان: محمد ، نفیسه محمد چرا همایش فراتر از من را اجرا کرد ؟ چراکه با داشتن یک صندوق اضطراری، کم کم شروع به صرفهجویی و پسانداز میکنید و در مواقع خاص و اضطراری، یک بودجه دست نخورده دارید که شرایط شما را پوشش داده و از توسل به بدهی جلوگیری میکند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۱:۰۳ توسط:سارا امیدی صدر موضوع: نظرات (0)